Sunday, June 28, 2009

pertunjukan harimau part 2...

Di sebalik jendela dapur rumahku yang tak ditinted itu, aku telah terlihat sesuatu benda yang amat luar biasa!!


NGAUMMMMM!!

pertunjukkan harimau kat belakang rumah aku ni!

Perasaanku bercampur baur..

Seram + Takot + Teruja.

Semua ada.

___________________________________________

*IKLAN SEBENTAR*

Pertunjukan Harimau = Tiger Show

Tiger Show = Pertunjukan Gadis Membuka Pakaian


Maka Kesimpulannya,

Pertunjukkan Harimau = Pertunjukan Gadis Membuka Pakaian


*IKLAN TAMAT*

____________________________________________

Sebenarnya pada masa tu terdapat seorang gadis yang berkemban sedang cuba menyalin pakaian di dapur umah beliau yang terletak betol-betol di belakang rumah aku lalu menyebabkan aku yang suci dan naïf ni terngintai tanpa sengaja. Ia menjadi lebih keasyikkan apabila tuala yang dipakainya itu tiba-tiba terlucut dari tubuhnya,

Aku sebagai manusia yang beralat sulit lelaki ini berasa amat terkejut dengan pemandangan yang amat luar biasa ini! Langsung tidak boleh menyalahkan aku kerana ia berlaku tanpa dirancang dan sudah pasti ia merupakan pertunjukkan harimau secara langsung. Bogel penuh lak tu.. Sapa tak terkesima? Muahahaha.. (ok kantoi gelak jahat..)

Bagaimanapun panorama tu hanya berlaku sekejap sahaja kerana gadis tersebut terperasan kelibat ku sedang memerhatikannya. Lantas dia terus meyembunyikan dirinya di sebalik dinding dapurnya itu.

Kejadian ini berlaku dengan pantas. Aku berasa cuak dengan tiba-tiba.. Lalu aku cepat-cepat membasuh pinggan dan terus berlari ke dalam bilik tidurku..

Di dalam bilik tidurku, aku berpeloh-peloh.. Bermacam-macam perkara bermain di fikiran ku ketika itu….

Aku takot..

Aku risau..

Aku panik..

Macam mana ni?

Apa perlu aku buat kalo budak perempuan tadi tiba-tiba datang ke rumah ku dan menyuruh aku pula berbogel di depannya???

!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment