Sunday, June 28, 2009

Petua Untuk Hilangkan Tension!!!

Hari ni aku berasa amat tension..
Taktau nape..
Tensi gle..
Kepala pening..
Rasa nak muntah..
Uwekk.. Ok da muntah sket.. <--yang ni tipu

Adoi..
Kenapa dengan aku hari ni?
Aku cam tak bape ok sgt..
Kepala pikir macam2..
Pikir pasal awek yang tak penah nak ada..
Pikir pasal masa depan yang tak penah nak cerah..
Pikir cmne nak jadi kaya tetibe..
Pikir cmne nak hensem tetibe..
Pikir cmne nak bahan ABD HAFIZ
Pikir camne nak wat Nora Danish sayang aku balik..

ARGHHHHHHH!!
Semua ni membuatkan aku bertambah tension..
Macam mana nak hilangkan tension?????



5 minit kemudian..




Haa..
Dah lega..
Terus ok..
Aku da tak tension..
Semuanya kerana berak..
Selepas berak tadi, saya terus bersemangat!
Tq berak!

notakecik: iklan ini ditaja oleh persatuan berak sedunia.. zzzz

1 comment: