Sunday, June 28, 2009

Aku Kenal Dengan Seorang Gadis Bernama Farahiyah..


Pada mulanya aku tak sangka aku leh berkenalan gadis tersebut....ye la dia tetiba marah2 ako dekat dalam ym..tnye ako ni sape la..dari mana dapat id dia la..so ako ako pun dengan jujurnya bg tau la sape diri ako sebenarnya...pada mula nya dia tak percaya yang ako ni seorang director..(eceh perasan lebih lak...hahaha) bila ako dah bgtau sape diri ako n gadis ini percaya ako ni aku bukan main-main n bukan calang-calang punya olang OooO...ahahaha.....then kami terus Ym punya ym baru ako tau yang gadis yang berkenalan dengan ako neh adalah anak org kaya...wah ako rasa diri ako rendah sgt nak berkawan dgn dia...ye la anak org kaya beb...mana x nya ibarat langit dgn bumi la katakan..org tua2 kata la.....tp ako muda lg....kan kan...korang bayangkan awek neh ada Mercedes beb..g mane2 bawa merc...perghhh ako respek dia...g shopping drive sendiri je...driver dia ako tak tau ada ke x...ada pon dia nak drive sendiri agaknya....ye la darah muda la katakan...(degil) tp ako tau hati dia...dia baik dgn ako..care pasal ako???care ke?hahahahaha...tp yg baiknya dia call ako pagi2...teharu siot rasa....baru2 neh parents dia balik kg kat kedah...bawa balik durian beb...tak tau la banyak ke tak..dia ada offer ako makan durian yg parents dia bawa balik dari kg....tapi aku ni agak pemalu orangya..haahahha...biasa aku ni lelaki yang disegani orang ramai....huahauhauahau..rumah awek yang aku kenal ni kan dia duk Bukit Antarabangsa....ala yang gempar roboh highland tower n roboh rumah banglo baru2 nehh..ako kawan dengan dia bukan nak mintak ape2 dari dia..cume berkawan sahaja..kalau dah jodoh aku dengan dia ape aku boleh buat..kan kan farahiyah...hehehehhe...`KALAU ADA JODOH TAK KEMANA` tp dengan diri ako neh ako sedar sape diri ako untuk memilikinya..dia agak cantik..comel...segak..bergaya...ibarat bulan yang mengambang di waktu malam...tp dia lagi comel daripada bulan...kahkahkahkah...nasib baik bukan aweks org si farahiyah neh....kalao awek org mau kena penyapu buruk dengan boyfriend dia.....tp kalau dia dah ada boyfriend ako tak kan tulis dalam blog neh....sebab aku tau batas-batas seorang awek org...hahahahah..sakit perut dah neh...eh bukan sengugut tau...sakit perut gelak bila teringat kenal dgn gadis bernama farahiyah....anyway terima kasih aku ucapkan kepada dia sebab nak kawan dgn ako...bagi dia aku ni jenis macam mana la agaknya....seorang yang????????

p/s: nak dgr sendiri dari farahiyah apiez ni macam mana...................
(pic fara diatas)







3 comments:

  1. hehehe..thanx..
    i ni biase jela..mne ade org kaya..
    i ni org kg jer.
    erm bkn apiez laa..
    hafiz..
    erm he's nice but likes to majuk!!haih
    so hard to make him back to normal..
    likes to diet!!hoho..cz he was fat!!
    likes to make me happy..
    no comment recently act cz we're still in learning each other..no feels at this moment..hehehe

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. jz call me farah..it's makes me more happy according to the meaning of my name..farah mean happy/cheerful..plz keep our history..it's ours!!

    ReplyDelete