Sunday, June 28, 2009

Pagi-Pagi Aku Dah Marah Seorang Staff

Pada 1 pagi 29hb jun 2009 aku telah marah pada seorang staff perempuan yang agak cun dan mantap..umur dia aku agak2 dalam 25 thn..tidak bertudung...Aku `TIAU' dia cukup kerana kegoaan dia....Dia ingat aku ini adik2 dia nak tengking aku pagi2...sekali aku diam lg , dua kali dia cakap kasar aku diam lg(aku cakap baik-baik lg time dia kasar2 dgn aku)....naik 3 kali dia cakap kenapa awk x paham bahasa ke...perghhhh time tu aku agak naik darah la....bayangakan seorang perempuan MAKI aku...Rasa tercabar siut aku rasa bila perempuan maki aku....lagi-lagi aku tak kenal perempuan tu...wah sesedap dia je...budak-budak rumah aku pun aku tak maki cam tu.....Masalanya yang membuat aku tak puas hati dgn dia kerana bertanyakan soalan yang agak kasar...Dia datang tempat kerja aku dengan menaiki perodua Kelisa aje pun...Lain la kalau dia bawa BMW 5series ke...Mercedes s Class ke..ni kereta buatan malaysia je nak berlagak macam kereta mewah...aku agak kurang senang dengan dia punya pertayaan yang agak kurang ajar..Harap je perempuan tetapi budi bahasa langsung tak da..Bukan aku nak marah pada kaum perempuan tetapi inilah hakikat yang aku tengok pada kaum perempuan pada zaman ini...aku meminta maaf kepada kaum wanita yang membaca blog aku neh..ok la hot aku belum habis lg......

No comments:

Post a Comment